poniedziałek, 18 października 2010

Dolce far niente!? O ironio!

Tydzień minął bez echa... i bez wpisów. Tak to jest gdy 'nic nierobienie' zajmuje cały czas. Niby się dłuży ale powtarzalność i podobieństwo kolejnych dni przerażająco skraca życie. A do tego paradoksalnie zaczyna brakować na wszystko czasu. Człowiek 'leniwieje' i gubi rytm. Wszystko się rozmywa i dni zlewają się w jedną całość. Ach... oby tylko to przetrwać...

Tymczasem w takim oto refleksyjnym nastroju będąc, pamiętając o rozmowach z Sylwestrem na temat niemiłosiernie uciekających na zawsze pomysłach, wykleiłam taki oto notesik. Mały, poręczny i stworzony po to by mieć go zawsze przy sobie... i już nigdy nie stracić żadnego pomysłu na nowy projekt.

To moje pierwsze a'la scrapowe dzieło. Nie jest doskonałe ale mnie osobiście efekt całkiem się podoba.





A tu inne'twory mej ręki' powstałe w ostatnim okresie:

Osłonka na zioła - ulepiona z masy solno - gipsowej na aluminiowej foremce...



... i Anielska Butelka w oprawie



6 komentarzy:

  1. Gdybym nie wiedział z czego jest to zrobione w życiu bym nie uwierzył że można w sumie z niczego tworzyć takie cuda :) Brawo moja Artystyczna Duszo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna ta osłonka! Świetny pomysł.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Imoen. Usłyszeć komplement z ust prawdziwej artystki - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.. pamietnik pewnie dodaje inspiracji do pisania. W koncu jest pomyslowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw -jak przystało na przedstawiciela generacji X-"przeleciałam" obrazki:)Złapałam się za głowę-"to chyba rok żmudnej pracy, takie wydecoupagowanie wanny?"-pomyślałam i zabrałam się do czytania..:)Bardzo ładna wanienka na zioła:) i całkiem dobrze stawiasz pierwsze kroki w scrapowaniu.Też..może kiedyś spróbuję..

    OdpowiedzUsuń